Hvilket software til webdesign?
Posted: 25 January 2010 09:26 AM   [ Ignore ]
Newbie
Rank
Total Posts:  4
Joined  2010-01-25

Hej venner!

Jeg skal lave et website for min mor, og vil gerne lave noget der ser godt ud da hun er designer, men som stadig er nemt at bruge og vedligeholde - hvad er jeres forslag til det?

Jeg har et webhotel hos One for resten.

Profile

Posted: 25 January 2010 09:45 AM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRank
Total Posts:  68
Joined  2010-01-18

Hej Macca,

Det er et rigtig godt spørgsmål, med mange svar. Men jeg kan fortælle dig hvad jeg gør, og så kan du se om det er noget i den stil du vil have, ellers spørger du bare!

Jeg har brugt RapidWeaver i mange år, og er stadig overrasket over hvor nemt det er at bruge, og at “alt kan lade sig gøre” med RapidWeaver.

Med RapidWeaver får du muligheden for at bruge Themes, så det er nemt at lave et fedt design, samt at ændre det når man vil prøve noget nyt. Og med de mange Plug-Ins til RapidWeaver, kan alt stort set lade sig gøre.

Jeg bruger et plug-in til RapidWeaver, der hedder WP-Touch, der gør det muligt at bruge en WordPress blog som “back end”. Man skriver altså sine blog-indlæg i WordPRess, men bruger RapidWeaver til at designe blog-siden samt ens andre sider.

Det kunne være en god løsning for din Mor, da hun så kan skrive i et rimeligt simpelt interface via en webside (eller via et program som MarsEdit) og du kan så stå for at opdatere selve designet og de øvrige sider, så som kontakt- og info-sider.

Kig på de links jeg har sat ind herover, og se om det er noget. Ellers har jeg flere andre forslag, men jeg tror RapidWeaver + WP-Blog er både det simpleste for dig og din Mor, det flotteste og det der giver dig flest kreative muligheder.

Og som sagt, sig til hvis du vil i en anden retning, ikke? :)

Profile

Posted: 10 February 2010 04:27 AM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  2
Joined  2010-02-10

Mit forslag er, at du kan oprette Banner Design for det websted, design Logo for hjemmesiden købe Traffic Blazer mv. I her http://www.XnYnZ.com/ Du kan købe den til en lav pris for at oprette hjemmesiden som nice ..

Profile

Hvordan laver i forsiden? ››